SEKCJA TENISA ZIEMNEGO

Miejsce Typer Pkt.
1 derbin11 166
2 AT 165
3 Diabełek znad Jeziorka 139
4 Honda 136
5 trzeciak 135
6 only gkp 128
7 szczepan94 127
8 Cichy10 126
9 Koppo 126
10 jacekts 124
11 Pimago 115
12 Janeklwo 113
13 matio97 gruby 104
14 Arcy 100
15 jawor11 97
16 zgóda 94
17 Arek96 93
18 Filipek19 92
19 euro82 88
20 BUŁA (CWKS LEGIA BEMOWO) 87
21 Bo(L)eK 86
22 trawa 84
23 emi$ 78
24 luklas888 71
25 SzTyMe(L) 69
[1]  [2]  [3]  [4]  [5]   >>>
Miejsce Typer Typowań Śr pkt.
1 derbin11 22 7,55
2 AT 22 7,50
3 Arcy 14 7,14
4 nowy 9 7,00
5 trawa 12 7,00
6 matio97 gruby 15 6,93
7 Honda 20 6,80
8 Pimago 17 6,76
9 stas.j 9 6,67
10 Arek96 14 6,64
11 Koppo 19 6,63
12 emi$ 12 6,50
13 Koźlin 10 6,50
14 luklas888 11 6,45
15 Dylu94 9 6,44
16 trzeciak 21 6,43
17 Diabełek znad Jeziorka 22 6,32
18 jacekts 20 6,20
19 szczepan94 21 6,05
20 szuler 9 6,00
21 Garbi 8 5,88
22 zgóda 16 5,88
23 only gkp 22 5,82
24 d_2088 6 5,67
25 radson 10 5,50
[1]  [2]   >>>
Typowanie
07-06-2008
31-05-2008
24-05-2008
17-05-2008
10-05-2008
03-05-2008
26-04-2008
19-04-2008
12-04-2008
05-04-2008
29-03-2008
10-11-2007
03-11-2007
27-10-2007
20-10-2007
13-10-2007
06-10-2007
29-09-2007
22-09-2007
15-09-2007
08-09-2007
01-09-2007
Sezon 2016/2017
Sezon 2015/2016
Sezon 2014/2015
Sezon 2013/2014
Sezon 2012/2013
Sezon 2011/2012
Sezon 2010/2011
Sezon 2009/2010
Sezon 2008/2009
Sezon 2007/2008
Vipol Select - players choice
Marcon KS Ursynów Warszawa
Towarzystwo Sportowe Falenica Urząd Miasta Stołecznego Warszawy
Login
Hasło


  Przypomnij hasło
  Zarejestruj się

1
Liga Typerów jest to zabawa polegająca na prawidłowym typowaniu wyników piłkarskich lig młodzieżowych. Jest to zabawa edukacyjna i ma przyczyniać się do głębszego zainteresowania się piłką młodzieżową jej uczestników. Liga Typerów nie jest grą hazardową i za uczestnictwo w niej nie są przyznawane żadne nagrody. Do zabawy można przystąpić w każdym momencie.

2
Zastrzegamy sobie prawo do wszelkich zmian w naszej zabawie jak i jej zakończenia w każdym wybranym przez nas momencie. Nikt z uczestników zabawy nie może rościć sobie z tytułu uczestnictwa w niej żadnych praw. Nikt z uczestników zabawy z tytułu uczestnictwa w niej nie może dochodzić jakichkolwiek roszczeń. Rozstrzyganie wszelkich spornych spraw należy do organizatora zabawy, którym jest nasz klub. Uczestnictwo w Lidze Typerów bezpośrednie i pośrednie oznacza automatycznie akceptacje wszelkich warunków zawartych w niniejszym regulaminie zabawy.

3
W Lidze Typerów uczestniczyć może każdy. Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się poprzez naszą stronę. Rejestracja polega na podaniu loginu pod którym będzie się uczestniczyło w zabawie, hasła poprzez które będzie można się logować w zabawie i adresu e-mail do weryfikacji i ewentualnego przypomnienia hasła. Informujemy, że niecenzuralne loginy będą natychmiast usuwane ! Zastrzegamy sobie prawo usunięcia uczestnika zabawy w przypadku naruszenia zasad Ligi Typerów lub jego zachowań niezgodnych z obowiązującymi normami. Uczestnik zabawy będzie pod swoim loginem uwzględniany w klasyfikacjach zabawy. Aby uczestniczyć w zabawie nie trzeba podawać żadnych danych osobowych, udział w niej jest anonimowy. Proszę pamiętać, że podanie osobom trzecim własnego hasła do Ligi Typerów może spowodować udział w zabawie pod danym loginem osoby trzeciej. Jeżeli nastąpi taka sytuacja nie bierzemy za nią odpowiedzialności. Możliwa jest zmiana hasła i adresu e-mail.

4
Każdorazowo, aby typować wyniki należy zalogować się podając login i hasło. Obserwować zabawę można bez konieczności logowania.

5
W każdej kolejce rozgrywek ligowych będziemy desygnować 10 różnych spotkań z rozgrywek ligowych, w których uczestniczą nasze drużyny. Liga Typerów to zabawa, której celem jest prawidłowe wytypowanie wyników tych spotkań i zgromadzenie jak największej ilości punktów przyznawanych za prawidłowe typy. Typować można do godziny 9.00 w dniu kiedy rozpoczyna się dana kolejka. Do tego terminu można też zmieniać swoje typy.

6
Typujemy na zasadzie oznaczenia przy danym spotkaniu ligowym w polu typowania 1 lub X lub 2. Cyfra 1 – to zwycięstwo gospodarzy. Litera X – to remis. Cyfra 2 - to zwycięstwo gości. Typować należy wszystkie 10 wyznaczonych spotkań.

7
Na koniec każdej kolejki, kiedy znane już są wszystkie wyniki za typowanie przyznawane są punkty. Następnie osiągnięcia przenoszone są do obu klasyfikacji typerów. Za prawidłowe typowanie przyznawane są punkty w zależności od łącznej sumy dobrze wytypowanych spotkań i sumowane według następującego schematu:
Za dobrze wytypowany 1 wynik – 1 punkt
Za dobrze wytypowane 2 wyniki – 2 punkty
Za dobrze wytypowane 3 wyniki – 3 punkty
Za dobrze wytypowane 4 wyniki – 4 punkty
Za dobrze wytypowanych 5 wyników – 5 punktów
Za dobrze wytypowanych 6 wyników – 7 punktów
Za dobrze wytypowanych 7 wyników – 9 punktów
Za dobrze wytypowanych 8 wyników – 11 punktów
Za dobrze wytypowanych 9 wyników – 14 punktów
Za dobrze wytypowanych 10 wyników – 17 punktów

8
W przypadku jeżeli, któreś ze spotkań zostało przełożone, wyniki całego typowania z danej kolejki zostaną zaliczone po odbytym przełożonym spotkaniu.

9
Na podstawie zdobytych punktów w zabawie mamy dwa rankingi. Klasyfikacja Punktowa – to ranking według ilości zdobytych punktów. Klasyfikacja ta premiuje uczestników często biorących udział w zabawie. Klasyfikacja Skuteczności – to ranking średniej zdobytych punktów na typowanie. Klasyfikacja ta podkreśla skuteczność typowania. Ranking ten jest dla tych którzy uczestniczą w powyżej 25% typowań danego sezonu.

10
Nasza zabawa posiada Archiwum Typowania gdzie podane są wyniki wszystkich spotkań z przeszłości, które objęte były typowaniem, i Historie Typowania gdzie każdy z uczestników zabawy może prześledzić swoje poczynania. Historia Typowania dostępna jest tylko po zalogowaniu się w zabawie.

11
Życząc udanej zabawy przypominamy, że udział w niej oznacza akceptację powyższego regulaminu i wszelkich zawartych w nim zasad.

ZAPISY
Copyright © 2013 K.S. DELTA WARSZAWA