SEKCJA TENISA ZIEMNEGO

Miejsce Typer Pkt.
51 mistrzunio 27
52 Kaczor10 25
53 Tadzik 24
54 wilku 24
55 GKP 23
56 KOLA 22
57 cypek94 21
58 Dymo_GKP 21
59 parados23zks 21
60 jetek95 19
61 bgdwks 17
62 TataAdama 16
63 arturt1992 15
64 Sokolinio1992 14
65 hiszpan16ZKs 13
66 INsc 13
67 ro-be-rt 13
68 Świety Pała 13
69 Lukasz90 12
70 szyki 12
71 kuba10 11
72 miles1410 11
73 Ziendal_94 11
74 deny 10
75 maja1992 10
<<<   [1]  [2]  [3]  [4]  [5]   >>>
Miejsce Typer Typowań Śr pkt.
1 derbin11 22 7,55
2 AT 22 7,50
3 Arcy 14 7,14
4 nowy 9 7,00
5 trawa 12 7,00
6 matio97 gruby 15 6,93
7 Honda 20 6,80
8 Pimago 17 6,76
9 stas.j 9 6,67
10 Arek96 14 6,64
11 Koppo 19 6,63
12 emi$ 12 6,50
13 Koźlin 10 6,50
14 luklas888 11 6,45
15 Dylu94 9 6,44
16 trzeciak 21 6,43
17 Diabełek znad Jeziorka 22 6,32
18 jacekts 20 6,20
19 szczepan94 21 6,05
20 szuler 9 6,00
21 Garbi 8 5,88
22 zgóda 16 5,88
23 only gkp 22 5,82
24 d_2088 6 5,67
25 radson 10 5,50
[1]  [2]   >>>
Typowanie
07-06-2008
31-05-2008
24-05-2008
17-05-2008
10-05-2008
03-05-2008
26-04-2008
19-04-2008
12-04-2008
05-04-2008
29-03-2008
10-11-2007
03-11-2007
27-10-2007
20-10-2007
13-10-2007
06-10-2007
29-09-2007
22-09-2007
15-09-2007
08-09-2007
01-09-2007
Sezon 2016/2017
Sezon 2015/2016
Sezon 2014/2015
Sezon 2013/2014
Sezon 2012/2013
Sezon 2011/2012
Sezon 2010/2011
Sezon 2009/2010
Sezon 2008/2009
Sezon 2007/2008
Vipol Select - players choice
Marcon KS Ursynów Warszawa
Towarzystwo Sportowe Falenica Urząd Miasta Stołecznego Warszawy
Login
Hasło


  Przypomnij hasło
  Zarejestruj się

1
Liga Typerów jest to zabawa polegająca na prawidłowym typowaniu wyników piłkarskich lig młodzieżowych. Jest to zabawa edukacyjna i ma przyczyniać się do głębszego zainteresowania się piłką młodzieżową jej uczestników. Liga Typerów nie jest grą hazardową i za uczestnictwo w niej nie są przyznawane żadne nagrody. Do zabawy można przystąpić w każdym momencie.

2
Zastrzegamy sobie prawo do wszelkich zmian w naszej zabawie jak i jej zakończenia w każdym wybranym przez nas momencie. Nikt z uczestników zabawy nie może rościć sobie z tytułu uczestnictwa w niej żadnych praw. Nikt z uczestników zabawy z tytułu uczestnictwa w niej nie może dochodzić jakichkolwiek roszczeń. Rozstrzyganie wszelkich spornych spraw należy do organizatora zabawy, którym jest nasz klub. Uczestnictwo w Lidze Typerów bezpośrednie i pośrednie oznacza automatycznie akceptacje wszelkich warunków zawartych w niniejszym regulaminie zabawy.

3
W Lidze Typerów uczestniczyć może każdy. Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się poprzez naszą stronę. Rejestracja polega na podaniu loginu pod którym będzie się uczestniczyło w zabawie, hasła poprzez które będzie można się logować w zabawie i adresu e-mail do weryfikacji i ewentualnego przypomnienia hasła. Informujemy, że niecenzuralne loginy będą natychmiast usuwane ! Zastrzegamy sobie prawo usunięcia uczestnika zabawy w przypadku naruszenia zasad Ligi Typerów lub jego zachowań niezgodnych z obowiązującymi normami. Uczestnik zabawy będzie pod swoim loginem uwzględniany w klasyfikacjach zabawy. Aby uczestniczyć w zabawie nie trzeba podawać żadnych danych osobowych, udział w niej jest anonimowy. Proszę pamiętać, że podanie osobom trzecim własnego hasła do Ligi Typerów może spowodować udział w zabawie pod danym loginem osoby trzeciej. Jeżeli nastąpi taka sytuacja nie bierzemy za nią odpowiedzialności. Możliwa jest zmiana hasła i adresu e-mail.

4
Każdorazowo, aby typować wyniki należy zalogować się podając login i hasło. Obserwować zabawę można bez konieczności logowania.

5
W każdej kolejce rozgrywek ligowych będziemy desygnować 10 różnych spotkań z rozgrywek ligowych, w których uczestniczą nasze drużyny. Liga Typerów to zabawa, której celem jest prawidłowe wytypowanie wyników tych spotkań i zgromadzenie jak największej ilości punktów przyznawanych za prawidłowe typy. Typować można do godziny 9.00 w dniu kiedy rozpoczyna się dana kolejka. Do tego terminu można też zmieniać swoje typy.

6
Typujemy na zasadzie oznaczenia przy danym spotkaniu ligowym w polu typowania 1 lub X lub 2. Cyfra 1 – to zwycięstwo gospodarzy. Litera X – to remis. Cyfra 2 - to zwycięstwo gości. Typować należy wszystkie 10 wyznaczonych spotkań.

7
Na koniec każdej kolejki, kiedy znane już są wszystkie wyniki za typowanie przyznawane są punkty. Następnie osiągnięcia przenoszone są do obu klasyfikacji typerów. Za prawidłowe typowanie przyznawane są punkty w zależności od łącznej sumy dobrze wytypowanych spotkań i sumowane według następującego schematu:
Za dobrze wytypowany 1 wynik – 1 punkt
Za dobrze wytypowane 2 wyniki – 2 punkty
Za dobrze wytypowane 3 wyniki – 3 punkty
Za dobrze wytypowane 4 wyniki – 4 punkty
Za dobrze wytypowanych 5 wyników – 5 punktów
Za dobrze wytypowanych 6 wyników – 7 punktów
Za dobrze wytypowanych 7 wyników – 9 punktów
Za dobrze wytypowanych 8 wyników – 11 punktów
Za dobrze wytypowanych 9 wyników – 14 punktów
Za dobrze wytypowanych 10 wyników – 17 punktów

8
W przypadku jeżeli, któreś ze spotkań zostało przełożone, wyniki całego typowania z danej kolejki zostaną zaliczone po odbytym przełożonym spotkaniu.

9
Na podstawie zdobytych punktów w zabawie mamy dwa rankingi. Klasyfikacja Punktowa – to ranking według ilości zdobytych punktów. Klasyfikacja ta premiuje uczestników często biorących udział w zabawie. Klasyfikacja Skuteczności – to ranking średniej zdobytych punktów na typowanie. Klasyfikacja ta podkreśla skuteczność typowania. Ranking ten jest dla tych którzy uczestniczą w powyżej 25% typowań danego sezonu.

10
Nasza zabawa posiada Archiwum Typowania gdzie podane są wyniki wszystkich spotkań z przeszłości, które objęte były typowaniem, i Historie Typowania gdzie każdy z uczestników zabawy może prześledzić swoje poczynania. Historia Typowania dostępna jest tylko po zalogowaniu się w zabawie.

11
Życząc udanej zabawy przypominamy, że udział w niej oznacza akceptację powyższego regulaminu i wszelkich zawartych w nim zasad.

ZAPISY
Copyright © 2013 K.S. DELTA WARSZAWA