|
|
Miejsce |
Typer |
Pkt. |
76 |
kuba |
3 |
77 |
maksior1999 |
0 |
Miejsce |
Typer |
Typowań |
Śr pkt. |
1 |
iglo25 |
15 |
8,33 |
2 |
AW.Trener2000 |
23 |
8,13 |
3 |
Kuszczu 96 |
8 |
7,88 |
4 |
buber |
6 |
7,83 |
5 |
marian96 |
25 |
7,72 |
6 |
damcio11 |
18 |
7,67 |
7 |
Żeluś |
21 |
7,57 |
8 |
SEBA.G |
22 |
7,55 |
9 |
stachu96 |
25 |
7,44 |
10 |
Jarek96 |
6 |
7,33 |
11 |
Król Krzysiek 7 |
15 |
7,27 |
12 |
Stoperan96 |
12 |
7,25 |
13 |
michal |
21 |
7,24 |
14 |
emilvip4 |
12 |
7,17 |
15 |
dawidek |
22 |
7,14 |
16 |
kuba12 |
21 |
7,10 |
17 |
zaczarowany_olowek |
20 |
7,05 |
18 |
Dorsz98 |
7 |
7,00 |
19 |
MArcel96 |
7 |
7,00 |
20 |
odo |
9 |
7,00 |
21 |
kondzio98 |
23 |
6,91 |
22 |
TataAdama |
23 |
6,91 |
23 |
70IVI B. |
10 |
6,90 |
24 |
Pawel96 |
10 |
6,90 |
25 |
trzeciak |
20 |
6,90 |
Mazowiecka Liga Juniorów Młodszych (1996) |
Varsovia Warszawa |
- K.S. Delta Warszawa |
0 |
: 2 |
(0:1) |
|
Hutnik Warszawa |
- Polonia Warszawa |
2 |
: 2 |
|
|
Unia Warszawa |
- Olimpia Warszawa |
2 |
: 2 |
|
|
|
Mazowiecka Liga Trampkarzy (1998) |
K.S. Delta Warszawa |
- Bug Wyszków |
9 |
: 2 |
(4:1) |
|
MKP Pogoń Siedlce |
- SSM Wisła Płock |
7 |
: 5 |
|
|
|
Liga Młodzików (1999) |
UKS Łady |
- K.S. Delta Warszawa |
2 |
: 0 |
(1:0) |
|
Agrykola Warszawa |
- UKS Rakovia Warszawa |
3 |
: 2 |
|
|
|
Liga Orlików (2001) |
K.S. Delta Warszawa |
- UKS Łady |
8 |
: 1 |
(5:1) |
|
|
Liga Orlików (2002) |
K.S. Delta Warszawa |
- SF Wilanów |
5 |
: 2 |
(1:1) |
|
|
1
Liga Typerów jest to zabawa polegająca na prawidłowym typowaniu wyników piłkarskich lig młodzieżowych. Jest to zabawa edukacyjna i ma przyczyniać się do głębszego zainteresowania się piłką młodzieżową jej uczestników. Liga Typerów nie jest grą hazardową i za uczestnictwo w niej nie są przyznawane żadne nagrody. Do zabawy można przystąpić w każdym momencie.
2
Zastrzegamy sobie prawo do wszelkich zmian w naszej zabawie jak i jej zakończenia w każdym wybranym przez nas momencie. Nikt z uczestników zabawy nie może rościć sobie z tytułu uczestnictwa w niej żadnych praw. Nikt z uczestników zabawy z tytułu uczestnictwa w niej nie może dochodzić jakichkolwiek roszczeń. Rozstrzyganie wszelkich spornych spraw należy do organizatora zabawy, którym jest nasz klub. Uczestnictwo w Lidze Typerów bezpośrednie i pośrednie oznacza automatycznie akceptacje wszelkich warunków zawartych w niniejszym regulaminie zabawy.
3
W Lidze Typerów uczestniczyć może każdy. Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się poprzez naszą stronę. Rejestracja polega na podaniu loginu pod którym będzie się uczestniczyło w zabawie, hasła poprzez które będzie można się logować w zabawie i adresu e-mail do weryfikacji i ewentualnego przypomnienia hasła. Informujemy, że niecenzuralne loginy będą natychmiast usuwane ! Zastrzegamy sobie prawo usunięcia uczestnika zabawy w przypadku naruszenia zasad Ligi Typerów lub jego zachowań niezgodnych z obowiązującymi normami. Uczestnik zabawy będzie pod swoim loginem uwzględniany w klasyfikacjach zabawy. Aby uczestniczyć w zabawie nie trzeba podawać żadnych danych osobowych, udział w niej jest anonimowy. Proszę pamiętać, że podanie osobom trzecim własnego hasła do Ligi Typerów może spowodować udział w zabawie pod danym loginem osoby trzeciej. Jeżeli nastąpi taka sytuacja nie bierzemy za nią odpowiedzialności. Możliwa jest zmiana hasła i adresu e-mail.
4
Każdorazowo, aby typować wyniki należy zalogować się podając login i hasło. Obserwować zabawę można bez konieczności logowania.
5
W każdej kolejce rozgrywek ligowych będziemy desygnować 10 różnych spotkań z rozgrywek ligowych, w których uczestniczą nasze drużyny. Liga Typerów to zabawa, której celem jest prawidłowe wytypowanie wyników tych spotkań i zgromadzenie jak największej ilości punktów przyznawanych za prawidłowe typy. Typować można do godziny 9.00 w dniu kiedy rozpoczyna się dana kolejka. Do tego terminu można też zmieniać swoje typy.
6
Typujemy na zasadzie oznaczenia przy danym spotkaniu ligowym w polu typowania 1 lub X lub 2. Cyfra 1 – to zwycięstwo gospodarzy. Litera X – to remis. Cyfra 2 - to zwycięstwo gości. Typować należy wszystkie 10 wyznaczonych spotkań.
7
Na koniec każdej kolejki, kiedy znane już są wszystkie wyniki za typowanie przyznawane są punkty. Następnie osiągnięcia przenoszone są do obu klasyfikacji typerów. Za prawidłowe typowanie przyznawane są punkty w zależności od łącznej sumy dobrze wytypowanych spotkań i sumowane według następującego schematu:
Za dobrze wytypowany 1 wynik – 1 punkt
Za dobrze wytypowane 2 wyniki – 2 punkty
Za dobrze wytypowane 3 wyniki – 3 punkty
Za dobrze wytypowane 4 wyniki – 4 punkty
Za dobrze wytypowanych 5 wyników – 5 punktów
Za dobrze wytypowanych 6 wyników – 7 punktów
Za dobrze wytypowanych 7 wyników – 9 punktów
Za dobrze wytypowanych 8 wyników – 11 punktów
Za dobrze wytypowanych 9 wyników – 14 punktów
Za dobrze wytypowanych 10 wyników – 17 punktów
8
W przypadku jeżeli, któreś ze spotkań zostało przełożone, wyniki całego typowania z danej kolejki zostaną zaliczone po odbytym przełożonym spotkaniu.
9
Na podstawie zdobytych punktów w zabawie mamy dwa rankingi. Klasyfikacja Punktowa – to ranking według ilości zdobytych punktów. Klasyfikacja ta premiuje uczestników często biorących udział w zabawie. Klasyfikacja Skuteczności – to ranking średniej zdobytych punktów na typowanie. Klasyfikacja ta podkreśla skuteczność typowania. Ranking ten jest dla tych którzy uczestniczą w powyżej 25% typowań danego sezonu.
10
Nasza zabawa posiada Archiwum Typowania gdzie podane są wyniki wszystkich spotkań z przeszłości, które objęte były typowaniem, i Historie Typowania gdzie każdy z uczestników zabawy może prześledzić swoje poczynania. Historia Typowania dostępna jest tylko po zalogowaniu się w zabawie.
11
Życząc udanej zabawy przypominamy, że udział w niej oznacza akceptację powyższego regulaminu i wszelkich zawartych w nim zasad.
|
|
|
|
|
|
ZAPISY
|
|
|
|
Copyright © 2013 K.S. DELTA WARSZAWA |
| | | |