|
|
Miejsce |
Typer |
Pkt. |
76 |
zjja |
4 |
77 |
lukanio1981 |
3 |
78 |
maciek2 |
3 |
79 |
andrzejek |
2 |
80 |
malaga |
2 |
81 |
ogosaga |
0 |
Miejsce |
Typer |
Typowań |
Śr pkt. |
1 |
M.Florczuk96 |
8 |
9,00 |
2 |
TataAdama |
21 |
8,29 |
3 |
emil10 |
19 |
8,26 |
4 |
Pimago |
15 |
8,20 |
5 |
SzTyMe(L) |
17 |
8,12 |
6 |
Arek96 |
10 |
7,80 |
7 |
seba96 |
21 |
7,71 |
8 |
Krupcio99 |
13 |
7,69 |
9 |
emi$ |
12 |
7,50 |
10 |
Arcy |
13 |
7,38 |
11 |
trzeciak |
23 |
7,22 |
12 |
jacekts |
20 |
7,20 |
13 |
AT |
26 |
7,19 |
14 |
parados23zks |
11 |
7,18 |
15 |
Zaba |
16 |
7,13 |
16 |
Koppo |
7 |
7,00 |
17 |
Bo(L)eK |
21 |
6,95 |
18 |
aaa |
17 |
6,88 |
19 |
|
7 |
6,71 |
20 |
Polonia1997 |
16 |
6,63 |
21 |
bart097 |
15 |
6,60 |
22 |
Diabełek znad Jeziorka |
26 |
6,46 |
23 |
adam96 |
12 |
6,42 |
24 |
wieczór |
12 |
6,42 |
25 |
Kuba11 |
11 |
6,18 |
I Mazowiecka Liga Juniorów Młodszych (1992) |
K.S. Delta Warszawa |
- Legia Warszawa SA |
0 |
: 5 |
(0:4) |
|
MKP Pogoń Siedlce |
- Radomiak Junior Radom |
2 |
: 1 |
|
|
MKS Piaseczno |
- SSM Wisła Płock |
0 |
: 3 |
|
vo. |
|
I Liga Młodzików (1996) |
K.S. Delta Warszawa |
- Agrykola Warszawa |
4 |
: 3 |
(2:0) |
|
Hutnik Warszawa |
- WOSiR Wyszków |
1 |
: 0 |
|
|
Legia Warszawa SA |
- MKS Dolcan Ząbki |
3 |
: 0 |
|
|
|
Liga Żaków (1997) |
K.S. Delta Warszawa |
- RKS Okęcie Warszawa |
6 |
: 2 |
(5:0) |
|
MKS Piaseczno |
- Olimpia Warszawa |
16 |
: 0 |
|
|
|
Liga Orlików (1998) |
K.S. Delta Warszawa |
- Agrykola Warszawa |
5 |
: 4 |
(2:2) |
|
Varsovia Warszawa |
- Polonia Warszawa |
1 |
: 7 |
|
|
|
1
Liga Typerów jest to zabawa polegająca na prawidłowym typowaniu wyników piłkarskich lig młodzieżowych. Jest to zabawa edukacyjna i ma przyczyniać się do głębszego zainteresowania się piłką młodzieżową jej uczestników. Liga Typerów nie jest grą hazardową i za uczestnictwo w niej nie są przyznawane żadne nagrody. Do zabawy można przystąpić w każdym momencie.
2
Zastrzegamy sobie prawo do wszelkich zmian w naszej zabawie jak i jej zakończenia w każdym wybranym przez nas momencie. Nikt z uczestników zabawy nie może rościć sobie z tytułu uczestnictwa w niej żadnych praw. Nikt z uczestników zabawy z tytułu uczestnictwa w niej nie może dochodzić jakichkolwiek roszczeń. Rozstrzyganie wszelkich spornych spraw należy do organizatora zabawy, którym jest nasz klub. Uczestnictwo w Lidze Typerów bezpośrednie i pośrednie oznacza automatycznie akceptacje wszelkich warunków zawartych w niniejszym regulaminie zabawy.
3
W Lidze Typerów uczestniczyć może każdy. Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się poprzez naszą stronę. Rejestracja polega na podaniu loginu pod którym będzie się uczestniczyło w zabawie, hasła poprzez które będzie można się logować w zabawie i adresu e-mail do weryfikacji i ewentualnego przypomnienia hasła. Informujemy, że niecenzuralne loginy będą natychmiast usuwane ! Zastrzegamy sobie prawo usunięcia uczestnika zabawy w przypadku naruszenia zasad Ligi Typerów lub jego zachowań niezgodnych z obowiązującymi normami. Uczestnik zabawy będzie pod swoim loginem uwzględniany w klasyfikacjach zabawy. Aby uczestniczyć w zabawie nie trzeba podawać żadnych danych osobowych, udział w niej jest anonimowy. Proszę pamiętać, że podanie osobom trzecim własnego hasła do Ligi Typerów może spowodować udział w zabawie pod danym loginem osoby trzeciej. Jeżeli nastąpi taka sytuacja nie bierzemy za nią odpowiedzialności. Możliwa jest zmiana hasła i adresu e-mail.
4
Każdorazowo, aby typować wyniki należy zalogować się podając login i hasło. Obserwować zabawę można bez konieczności logowania.
5
W każdej kolejce rozgrywek ligowych będziemy desygnować 10 różnych spotkań z rozgrywek ligowych, w których uczestniczą nasze drużyny. Liga Typerów to zabawa, której celem jest prawidłowe wytypowanie wyników tych spotkań i zgromadzenie jak największej ilości punktów przyznawanych za prawidłowe typy. Typować można do godziny 9.00 w dniu kiedy rozpoczyna się dana kolejka. Do tego terminu można też zmieniać swoje typy.
6
Typujemy na zasadzie oznaczenia przy danym spotkaniu ligowym w polu typowania 1 lub X lub 2. Cyfra 1 – to zwycięstwo gospodarzy. Litera X – to remis. Cyfra 2 - to zwycięstwo gości. Typować należy wszystkie 10 wyznaczonych spotkań.
7
Na koniec każdej kolejki, kiedy znane już są wszystkie wyniki za typowanie przyznawane są punkty. Następnie osiągnięcia przenoszone są do obu klasyfikacji typerów. Za prawidłowe typowanie przyznawane są punkty w zależności od łącznej sumy dobrze wytypowanych spotkań i sumowane według następującego schematu:
Za dobrze wytypowany 1 wynik – 1 punkt
Za dobrze wytypowane 2 wyniki – 2 punkty
Za dobrze wytypowane 3 wyniki – 3 punkty
Za dobrze wytypowane 4 wyniki – 4 punkty
Za dobrze wytypowanych 5 wyników – 5 punktów
Za dobrze wytypowanych 6 wyników – 7 punktów
Za dobrze wytypowanych 7 wyników – 9 punktów
Za dobrze wytypowanych 8 wyników – 11 punktów
Za dobrze wytypowanych 9 wyników – 14 punktów
Za dobrze wytypowanych 10 wyników – 17 punktów
8
W przypadku jeżeli, któreś ze spotkań zostało przełożone, wyniki całego typowania z danej kolejki zostaną zaliczone po odbytym przełożonym spotkaniu.
9
Na podstawie zdobytych punktów w zabawie mamy dwa rankingi. Klasyfikacja Punktowa – to ranking według ilości zdobytych punktów. Klasyfikacja ta premiuje uczestników często biorących udział w zabawie. Klasyfikacja Skuteczności – to ranking średniej zdobytych punktów na typowanie. Klasyfikacja ta podkreśla skuteczność typowania. Ranking ten jest dla tych którzy uczestniczą w powyżej 25% typowań danego sezonu.
10
Nasza zabawa posiada Archiwum Typowania gdzie podane są wyniki wszystkich spotkań z przeszłości, które objęte były typowaniem, i Historie Typowania gdzie każdy z uczestników zabawy może prześledzić swoje poczynania. Historia Typowania dostępna jest tylko po zalogowaniu się w zabawie.
11
Życząc udanej zabawy przypominamy, że udział w niej oznacza akceptację powyższego regulaminu i wszelkich zawartych w nim zasad.
|
|
|
|
|
|
|
ZAPISY
|
|
|
|
Copyright © 2013 K.S. DELTA WARSZAWA |
| | |